.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش ۳۵ درصدی تردد‌های نوروزی در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از افزایش ۳۵ درصدی تردد‌های نوروزی در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سردارمرتضی میرزایی از ثبت بالغ بر ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تردد نوروز امسال در مازندران خبر داد گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۵ درصد افزایش داشته است.

او از اسکان بیش از ۱۳ میلیون و ۹۴۳ هزار نفر از مسافران نوروزی در استان خبر داد و گفت: در تعطیلات نوروزی امسال شاهد افزایش ۲۲ درصدی تردد‌های درون شهری و ۵۲ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان بوده ایم.

برای برقراری امنیت و آرامش مردم و مسافران در تعطلات نوروز ۱۴۰۱ ضمن استفاده از تمام توان و امکانات انتظامی استان، بیش از ۱۰۰۰ نیروی کمکی بکارگیری شد.

به گفته سردار میرزایی علیرغم افزایش حجم مسافرت‌ها در استان مازندران با توجه به لغو مدودیت‌ها و بهبود شرایط کرونایی با تمهیدات ویژه ترافیکی و حضور شبانه روزی کارکنان انتظامی استان کشته شدگان ناشی از حوادث رانندگی در استان نسبت به سال قبل ۵۹ درصد کاهش داشته است.

او می‌گوید: برای برقراری امنیت و آرامش مردم در ایام نوروز طرح عملیاتی ظفر با هدف پیشگیری از جرائم در دو مرحله و در شهرستان‌های هدف به اجرا در آمد که در این راستا شاهد افزایش ۲۷ درصدی کشف سرقت، ۲۳ درصدی کشف کلاهبرداری ها، ۳۵ درصدی دستگیری سارقان، ۲۴۳ درصدی کشف جعل و ۱۵ درصدی دستگیری درگیری‌های منجر به چاقوکشی در سطح استان بوده ایم.

به گفته سردار میرزایی با تدابیر انتظامی صورت گرفته در روز طبیعت و همکاری‌های خوب مردم و مسافران نوروزی با پلیس هیچگونه حادثه ناگواری در استان به وقوع نپیوست از مردم و مهمانان نوروزی استان قدردانی کرد.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.115 seconds.